مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 18:502022-11-29ورزشي

 جام جهانی 2022 قطر به عرصه ای برای حمایت از ملت فلسطین تبدیل شده است


دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در بیانیه ای تاکید کرد: جام جهانی 2022 قطر به عنوان نخستین جام جهانی در منطقه غرب آسیا، به عرصه ای برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین تبدیل شده است.

- در همه ورزشگاه ها می توان نشان و یا پرچمی از فلسطین را در دست تماشاگران مشاهده کرد و آنان با سردادن شعارهایی از فلسطین حمایت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم در پرتو حمایت یکپارچه و بی حد و حصر قدرت های استعماری جهان از رژیم صهیونیستی این رژیم خود را مصون از هرگونه مجازات و فراتر از همه قوانین و مقررات بین المللی می داند و این امر مشوق صهیونیست ها در انجام هر نوع جنایتی علیه فلسطینیان شده است.

اسراییل یک رژیم نامشروع، ظالم و اشغالگر است و طبق سنن الهی، ظالم محکوم به نابودی است که ان الباطل کان زهوقا و افزایش شاخصه های فروپاشی در درون رژیم صهیونیستی و تقویت روزافزون جبهه مقاومت اسلامی در منطقه، همگی محو اسراییل از صفحه روزگار را حتمی و بسیار نزدیک می کند.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد در 29 نوامبر سال 1977 با اکثریت آرا این روز را در تقویم جهانی به عنوان روز همبستگی با مردم فلسطین ثبت کرد و از کشورهای عضو این سازمان خواست تا این روز را در تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 جام جهانی 2022 قطر به عرصه ای برای حمایت از ملت فلسطین تبدیل شده است

 جام جهانی 2022 قطر به عرصه ای برای حمایت از ملت فلسطین تبدیل شده است